VR vs Monitor

Vše, co se týká železa nebo programového vybavení. Jen pro věcnou diskusi, srovnání, nebo rady. Žádné reklamy nebo války!

Moderátor: PauraCZ

Uživatelský avatar
PauraCZ
Hlavní moderátor
Hlavní moderátor
Příspěvky: 414
Registrován: stř 18. kvě 2016 11:45:25
Bydliště: Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

VR vs Monitor

Příspěvek od PauraCZ » úte 09. črc 2019 12:53:27

Tak ta čitelnost je dobrá, to jak píšeš že už není k přečtení, jsou hodně malá písmena. Ta už k ničemu nejsou důležitá.

Bylo by dobré abys aspoň viděl Ball po dotočení na Groove = 1.0nm hlásil Ball na 0.7nm. Mít žluté světlo Meatball ve středu zelených Datum lights.

Omezení VRka vidim v malém zorném poli. Když se chceš podívat za sebe, tak normálně očima se koukneš přes rameno, ve VR se musíš otočit doslova rameny. Jinak by ses díval očima do černoty.


Kvalifikovaný Instruktor TOP GUN a Instruktor letky =MB2= 1.Flight - Falcon Flight
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
danvac
Pokročilý uživatel
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 25
Registrován: ned 08. kvě 2016 19:28:37

VR vs Monitor

Příspěvek od danvac » stř 10. črc 2019 11:43:48

Zrovna to otaceni bych takovy problem nevidel...i v helme si zvyknes, se ze musis otacet vic abys videl za sebe...

Ja ted bojuju s USB 3.0...pri premysleni o nakupu Rift S doporucuju zacit pustenim Compatibility testu.
https://support.oculus.com/1357437467617798/
Obrázek

Uživatelský avatar
danvac
Pokročilý uživatel
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 25
Registrován: ned 08. kvě 2016 19:28:37

VR vs Monitor

Příspěvek od danvac » pon 22. črc 2019 17:49:23

Tak zatim jsem bohuzel nemel moc cas, ale narazil jsem na pekne video, kde porovnava spotting ground target v Rift S a na full hd monitoru.

Obrázek

Odpovědět